הדפס עמוד זה

אבוקדו מיני האס. עכשיו תדעו מתי האבוקדו בשל

13 ינו 2021 המחברת/ת:

חברת 'גליל' המשווקת תוצרת חקלאית טריה מגוון רחב של פירות וירקות, המבוססת כולה על תוצרת איכותית הישר מחקלאי הגליל, יוצאת בקמפיין חדש לקהל הישראלי. הקמפיין יתמקד באבוקדו מזן 'מיני האס' אשר פחות מכירים אותו בשוק הישראלי אך הוא הזן המובחר והמוביל באירופה. 

אבוקדו מזן 'מיני האס' הוא אבוקדו מלא בטעם ומעורר תיאבון. אבוקדו מוגדר כמזון על, הוא בעל ערכים תזונתיים ובריאותיים רבים. למשל שומן טוב המסייע להורדת כולסטרול, מקור לויטמינים רבים ועוד. 

הקמפיין הולך לשים דגש על הדרך בה ניתן לדעת כי האבוקדו מזן 'האס' בשל ומוכן לאכילה. על הפרי תודבק מדבקה עם הכיתוב – 'הידעת? כשקליפת האבוקדו מזן האס משחירה, זה סימן שהאבוקדו בשל טעים ומוכן לאכילה.' 

הקמפיין יצא עם תכנית השקה ותמיכות בזמן הקרוב ויופץ ברשתות השיווק וכלי המדיה השונים.

החקלאות הישראלית מהווה נדבך משמעותי בחוסן התזונתי של מדינת ישראל. אבוקדו מזן מיני האס, מעבר לטעמו הטוב, הוא פרי מלא בערכים תזונתיים.

אחד הדברים המיוחדים בהאס, ועליו גם שם דגש הקמפיין, הוא עניין צבע. כשהקליפה שחורה זה טוב, בשל ומוכן להגשה. שחור ומחוספס מבחוץ וירוק ורך מבפנים.

גליל שוק מקומי, או בשמה המסחרי "גליל", הוקמה במהלך שנת 2012 על ידי תשלובת מילואות, מאגדת תוצרת של  של למעלה מ 100 מגדלים, למתן שירותי שיווק ולוגיסטיקה של תוצרת חקלאית טרייה בשוק המקומי.

"גליל" משווקת פירות וירקות בסל נרחב של מוצרים: אבוקדו, בננות, אגס, פירות הדר, פירות קיץ, פירות אקזוטיים, נשירים וירקות שונים